Klik Sini

Nov 7, 2011

4
Komen

Finally Habis Pun PMR..Tapi Apa Nak Buat Masa Cuti?

Soalan ni selalu je terbayang dalam pemikiran kite kan..lagi-lagi bila da habis PMR ni..raya sakan la kan..
Sebenarnya banyak benda kita boleh buat masa cuti ni. Sebagai conto, kita pergi melancong ke luar negara (bagi yang berkemampuan la hehe) atau pun dalam negara kita ni je..Malaysia kan banyak tempat pelancongan..macam gambar-gambar di bawah ni



PULAU LANGKAWI
~Haha tempat ni tak asing lagi di Malaysia ni. Pulau Langkawi merupakan salah satu pusat peranginan yang terkenal di Malaysia. Kita boleh pergi ke sana dengan keluarga.Dalam masa yang sama, hubungan kekeluargaan dapat diperkukuhkan lagi.


                                


 PULAU TIOMAN
~ Gunung Daik Bercabang Tiga inilah nama lain bagi Pulau Tioman. Pulau Tioman adalah pulau yang yang tercantik di dalam dunia. Kejernihan airnya hingga membolehkan kita melihat hidupan-hidupan akuatik di dalam air. Pelbagai aktiviti boleh diadakan disini seperti Scuba Diving dan Snorkeling. Pulau Tioman juga adalah satu lokasi peranginan yang sangat sesuai kita meluangkan cuti sekolah ini bersama keluarga atu rakan-rakan

4 comments:

syakirin said...

nak pergi mrsm langkawi..haha

Hehehe said...

haha klo ko nk pegi pun..ade owg ke lagi kat mrsm 2..kan cuti..hahaha

Unknown said...

ade je org.. yg cuti f3 je

Hehehe said...

ouh..lupe2..haha pape un slamat bcuti di mrsm haha..ok