Klik Sini

Nov 15, 2011

0
Komen

Setiap peperiksaan Pasti Ada Yang Meniru..Tetapi Di China Boleh Ke??

Di, sebuah sekolah di Wuhan China guru-guru di sekolah tersebut telah mengambil satu tindakan drastik untuk memastikan kegiatan meniru di dalam peperiksaan tidak berlaku sama sekali..


Korang sume nilah langkah cikgu-cikgu di sekolah tu nak mengelakkan pelajar meniru dengan memberikan pelajar mengambil ujian di luar di padang permainan kanak-kanak..




Ini bagi memastikan jarak yang maximum dapat dibuat supaya pelajar sukar untuk meniru..

Kalau lah esentif macam ni dibuat atau akan disyorkan kat Malaysia..Rase2 nye la parent at Malaysia ni
setuju x.??..n korang pun setuju x

0 comments: