Klik Sini

Dec 19, 2011

2
Komen

Adlin dan Chef Wan Berperang!!

Hai...wah tajuk ni nampaknya tengah HOT ni..haha..xnk lepas peluang...apa kaitan diorang ni..of coz la Maharaja lawak Mega..


   VS 

Fuhh..panas ni..berpeluh-peluh dibuatnya..Spark bukan nk begosip ye..haha..k lah..seeprti anda semua sdia maklum..Adlin dan BP baru sahaja tersingkir daripada MLM 2011..

Baru-baru ini..Adlin telah mengumumkan perang di laman fanpage facebooknya..

Korang faham kan..x faham google translater ade..haha..tengok tu..pengumuman perang..haha

Pada malam minggu ke-8 itu..juri iaitu diva negara Siti Nurhaliza hanya mengkritik 
"Dari segi penggunaan prop tu saya puji, tapi lawak tu x de la bang"

Apa yang bikin panasnye..Chef Wan..
"Saya gelak tu bukan kerana lawak you tu,  tapi gelak tu apa yang you merapu sangat tu..meroyan.."

Huuu..sape x panas dengar kena kritik macam tu kan..kene singkir pula tu..haha..tapi rakyat malaysia sudah biasa dengan sikap Chef Wan yang suka berleter itu..

Kritikan Chef Wan di fanpagenya..

bace je lah..tau panjang,,faham-faham je lah..nama pon chef wan..

ni ada lagi..korang mesti paham punya..

nampak tu..haa..apa-apa pun..adlin yang menyerang masih belum mendapat serangan balas daripada Chef Wan lagi..inolah lumrah..:)





2 comments:

X-klusif said...

thanx ..spark..sbb information..gua x taw pon adlin da kluar..maklum la astro package biasa,je.

Spark Santai;;;;;.. said...

haha..2lah..sejak dipindahkan channel MLM ni..rmai yang x berpeluang.tg kMLM