Klik Sini

Dec 22, 2011

2
Komen

Bola Misteri Metalik Jatuh Dari Langit





Hai...da tengok gambar tu...apa benda tu ye??...itulah bola metalik..even spark pon x tau apa benda sebenarnya..haha...

Baru-baru ini di Namibia...seorang petani telah menjupai bola metalik ini..ia dikatakan terdapat satu bunyi yang kuat sebelum djumpai...

Pihak berkuasa Namibia telah menghubungi Pentadbiran Aeronotik dan Angkasa Lepas Kebangsaan dan Agensi Angkasa Eropah bagi mendapatkan maklumat..

Institut Sains Forensik Kebangsaan Namibia juga masih bingung tentang bola tersebut dan tidak tahu dari mana datangnya bola itu...

Hm...Spark rasakan bola tu ada kena mengena dengan bola ni..


Apa korang rasa...
Ataupun mamaybe yang ni


Ini semua spark pinjam daripada En.Google...hhehee

ok...2 je...Adioz Amigos....


2 comments:

Munnafendy said...

agaknya tu serpihan2 dr satelit yg dah rosak tu kot

Spark Santai;;;;;.. said...

ouh..mungkin kot...lagipun dah berapa banyak satelit kat luar tu kan..